Campagne Jouw zomer beleef je met NPO
Crossmex verzorgde de clearing van de muziekrechten voor de campagne Jouw zomer beleef je met NPO. Met deze campagne bracht de NPO het televisie aanbod in de zomerperiode onder de aandacht, onder andere via radio en social media. De boodschap: “Wat doe jij deze zomer? Ga je uit je dak bij de coolste festivals, ben je bij elke WK-wedstrijd of ontmoet je bijzondere Zomergasten? Waar je ook naar uitkijkt, of voor thuis blijft. Jouw zomer beleef je met NPO. Hier vind je de leukste zomerprogramma’s van Tour de France, 3 Op Reis tot First Dates Hotel.”
Wij zorgden ervoor dat het gebruik van de muziek goed geregeld was. Van het vinden van de componist, uitvoerend kunstenaar, uitgeverij en platenmaatschappij, tot het onderhandelen over tarieven en het opstellen en beoordelen van (heldere) contracten.
Campagne: Jouw zomer beleef je met NPO
Muziek: Be Yourself
Componisten: Boris Smit, Juliet Harding, Benedict Peters
Artiest: Boris Smit en Good Luck
Kanalen: NPO1, 2 en 3, radio, Pre-rolls NPO Start, FB, IG, Snapchat
Uitzending: juli en augustus 2018